Polifenoli su skup hemikalija koji se nalaze u voću i povrću koji imaju odlične antioksidativne osobine.

Ove supstance su identifikovane u više od 8000 namirnica, među kojima možemo istaknuti čokolade, vina i povrće. One su podijeljene na flavonoide, stirene, lignane i fenolne kiseline; koji su, pak, podijeljeni prema broju fenolnih prstenova koje sadrže i prepoznaju se kao hrana bogata polifenolom.

Antioxidanti su odgovorni za zaštitu ćelija od slobodnih radikala (dovoljno reaktivni atomi koji kradu elektrone od DNK, proteina i ćelijskih membrana) i na taj način borbe protiv ozbiljnih bolesti i opšte starenje tkiva uzrokovanih ovim atomi ako se ne kontrolišu u vremenu.

Lako je identifikovati hranu koja sadrži polifenol jer imaju veće nivoe supstance smještene u svojim spoljnim slojevima koje pružaju svoje živopisne boje. Oni se takođe mogu prepoznati po svojoj gorčini, aromi, oksidativnoj stabilnosti i okusu.

Image result for ljubičasto voće

Važnost polifenola kod ljudi

Pozitivni uticaj ovih supstanci na tijelo je veoma raznovrstan, neki su:

-Oni se bore protiv ćelija raka i rast angiogeneze.
-Zaštita kožu od UV zraka.
-Oni doprinose zdravlju mozga.
-Sprečavaju Alchajmerovu bolest i demenciju.
-Oni imaju prebiotički efekat koji pomaže poboljšanju crijevne flore.
-Smanjuje rizik od patnje od osteoporoze i kardiovaskularnih bolesti.
-Pomaže održati krvni pritisak stabilnim.

U 2010 članak objavljen u časopisu “Nutrients” objašnjava da je većina gore navedenih bolesti povezana sa oksidativnim stresom reaktivnih vrsta kiseonika i azota.

Polifenol pomaže više antioksidantima nego što je aktivnost vitamina C. Mogu neutralisati slobodne radikale. Većina dokaza o koristima polifenola je iz studija in vitro, ali ove supstance mogu najbolje raditi u ljudskom tijelu.

Related image

Doprinosi poboljšanju rada srca i crijeva

Srce: prema istraživanjima, povećan unos flavonoida najčešće se nalazi u plodovima s plavim, crvenim ili tamnim ljubičastim tonovima; i flavanoni (podjela flavonoida) u citrusima, smanjuje rizik od moždanog udara i cerebrovaskularnih bolesti kod muškaraca.

Uzimanje šest različitih vrsta flavonoida (flavonoli, anthocyanidini, proanthocyanidini, flavoni, flavanoni i flavan-3-ćelije) značajno smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja. Takođe, metabolizam ove vrste polifenola poboljšava bioaktivnost endotelnih ćelija odgovornih za pokrivanje krvnih sudova.

Oni pomažu u smanjenju viška trombocita u krvi, što je potencijalni uzrok srčanog udara. One sprečavaju rast vaskularnog endotela koji izazivaju komplikacije u arterijama.

PROČITAJTE  Ne odustajte: Ako nijedna dijeta ne pomaže, ovaj domaći pripravak će konačno skinuti te masti sa stomaka!

Rak debelog crijeva: Eksperiment sa svinjama testirao je efikasnost da smanji nivo interleukina-6 (IL-6), pro-inflamatornog proteina koji promovira rak debelog crijeva.

Image result for ljubičasto voće

Eksperiment je izvršen na sljedeći način:

– Stanovništvo (svinje) podijeljeno je na tri grupe, dajući trinaest nedelja različitu dijetu za svaku od njih.

– Prva grupa je dala visoko kaloričnu ishranu.

-U drugoj grupi je visoko kalorična dijeta uz kuhani ili sirovi purpurni krompir bogat fenolnim kiselinama.

– Posljednja grupa je bila takozvana kontrolna grupa, koja je dobila standardnu ​​ishranu.

Rezultati: upoređujući prvu i drugu grupu, zaključeno je da, dok je visoko kalorična dijeta povećala nivo IL-6, koja je dopunjena purpurnim krompirom, smanjila je indeks IL-6 do šest puta manje u odnosu na kontrolnu grupu.

Ovo otkriće je pogodno za pacijente kojima se dijagnostikuje ova vrsta raka, jer anti-IL-6 lijekovi imaju veoma visoku cijenu. Druge studije potvrdjuju koristi polifenola kod drugih karcinoma, a ne samo u navedenom.

Pravljenje hrane bogatom polifenolom dio vaše dnevne ishrane je vaš novi izazov.

Related image

Hrana sa polifenolom štiti vaše zdravlje boreći se protiv slobodnih radikala, sprečavajući da ćelije u našem tijelu funkcionišu ispravno.

Međutim, nije dobro ukloniti sve slobodne radikale iz tijela, jer služe kao molekuli za signalizaciju koji napadaju strane invadere i patogene bakterije imunog sistema. Dakle, vaša ishrana treba da bude bogata organskim vođama, povrćem i orasima, tako da možete biti među onom malom i finom linijom koja definiše prekomjerne ili male slobodne radikale.

Izolovani antioksidanti (farmakološki dodatci) ne daju našem tijelu antioksidante koje mu je potrebno u to vrijeme, pa je bolje imati različitu ishranu u čitavoj hrani. Da biste mogli uživati ​​u prednostima polifenola, morate unositi svako voće, jer je u soku previsok u fruktozi koja uzrokuje insulinsku otpornost. Najzastupljenija hrana koju možete uključiti u vašu ishranu su:

-Tamna čokolada: poseduje antioksidante koji pomažu kardiovaskularnom zdravlju, koži i emocionalnim stanjima.

-Grožđe i crveno vino: pomažu u kontroli holesterola i krvnog pritiska.

PROČITAJTE  Otac joj spremio PALAČINKE i dodao ono što je posebno željela: Poslije prvog zalogaja srce joj je prestalo kucati!

-Brokuli: smatra se jednim od najsitljivijih povrća koje možete uključiti u vašu ishranu jer sadrži više vitamina C nego narandža i ima više kalcijuma od čaše mlijeka.

-Paradajz u visokim količinama sadrži antioksidans koji se zove likopen.

-Mrkve: ima antioksidante koji pomažu u proizvodnji vitamina A.

Image result for ljubičasto voće

Još jedna hrana bogata polifenolom je kupina, koja se takođe smatra kompletnim plodom, jer sadrži mnoštvo hranljivih sastojaka, kao što su vitamin A, kompleks B, C, E i K, gvožđe, kalijum i magnezijum.

Sadrži 25% rastvorljivih vlakana i 75% nerastvornih, što pomaže boljoj varenju koja promoviše crijevni pokret. Zbog visokog sadržaja resveratrola, to pomaže da krvni sudovi budu zdravi.

Odlično je za kontrolu šećera u krvi jer sadrži poseban antioksidant koji se zove DNJ, što je korisno za kontrolu dijabetesa; i na kraju može pomoći u sprečavanju nastanka masti oko jetre.

Ovo je PET najefikasnijih dijeta koje brzo TOPE MASNE NASLAGE!

Dosta dijeta ima jo-jo efekat, pa se kilogrami često vrate. Postoje razne dijete, ali mnoge su restriktivne i štetne za zdravlje. S druge strane, postoji opasnost od jo-jo efekta. Zato su vam potrebne ove dijete.

1.DIJETA MLADOG MJESECA

Image result for dijeta

Prvo pogledajte kad je dan mladog mjeseca. Tog dana, ništa se ne jede. Pije se samo voda ili čaj. Treba da popijete tri do pet litara tečnosti. Oko pola litre vode začinite s malo bibera i đumbira. Ako se budete držali pravila, za taj dan možete smršati i tri kilograma. Sledećeg dana jedite  laganu hranu. Do kraja prve sedmice, izbacite hljeb i tijesto. Jedite puno povrća. Druge sedmice ubacite dvopek i puter, kao i jaja i sir. Ostatak dana nastavite po režimu iz prve sedmice. Treće sedmice, pridržavajte se režima iz druge nedelje. Četvrte nedelje možete jesti sve. Pojedite poneki kolač ili parče čokolade. Kad dođe dan mladog mjeseca, sve ispočetka.

2.DIJETA 7 DANA-7 KILOGRAMA

Evo šta ćete jesti u narednim danima: 1. dan – sve voće, čaj, sok, voda. 2. dan – svježe ili bareno povrće (preporučuje se lisnato ),čaj, kafa i sok. 3. dan – kombinacija voća i povrć, čaj, kafa i sok, voda 4. dan – banane i mlijeko, čaj, 1,5-2 1 vode 5. dan – odrezak bijelog mesa ili pečenu ribu uz salatu sa malo maslinovog ulja. 6. dan – povrće i meso, čaj i kafa, 1,5-2 l vode 7. dan – pirinač, voće i povrće, čaj, kafa i sok, voda.

PROČITAJTE  Ovaj 15-minutni prirodni recept će učiniti da dlake sa vašeg lica nestanu zauvijek!

3.LIMUN DIJETA

 

Limun dijeta je jednostavna: svakog jutra prije doručka popiti limunov sok pomiješan sa vodom. Dan 1: sok od limuna pomiješan sa čašom svježe vode. Dan 2: sok od dva limuna pomiješan sa dvije čaše vode. Dan 3: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 4: sok od četiri limuna sa četiri čaše svježe vode. Dan 5: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 6: sok od šest limunova sa šest čaša vode. Dan 7: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati jednu kašiku meda. Dan 8: sok od šest pomiješan sa šest čaša  vode. Dan 9: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 10: sok od četiri limuna sa četiri čaše vode. Dan 11: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 12: sok od dva limuna sa dvije čaše vode. Dan 13: sok od jednog limuna sa čašom vode. Dan 14: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati kašiku meda

4.BRZA DIJETA – 5 KG ZA 5 DANA

 

Osnovno jeste to da se svakog dana jede isto – za doručak voće, a za ručak viršla. Dijeta traje pet dana. Mora se praviti pauza. Za pet dana, se gubi 5 kilograma. Napomena Tokom dijete su zabranjeni sokovi, mlijeko i alkohol.

5.TRODNEVNA DIJETA

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here