Koliko neko jede u potpunosti zavisi od te osobe.

Nekim ljudima je potrebno više hrane, a drugi jedu manje. Svako ima različite potrebe, pa količina hrane koju pojedete tokom dana varira. Međutim, ako ne znate koliko hrane treba da jedete, ne morate da pratite bilo kakve vodiče – morate samo koristiti svoje ruke.

PET OBROKA DNEVNO

Ruka ima 5 prstiju, što odgovara broju obroka koje svakodnevno treba da jedete. PalAc predstavlja doručak, a ostali 4 prsta predstavljaju užinu, ručak, užinu i večeru. Količina hrane koju morate jesti za svaki obrok vezana je za veličinu prsta – doručak bi trebalo da bude najveći, a večera bi trebalo da bude lagan obrok. Ako se pitate koliko ugljenih hidrata, masti ili proteina treba da jedete, evo kako to detektovati:

ŠAKA UGLJIKOHIDRATA

Napravite pesnicu rukom i pogledajte je spolja – to je koliko vam je ugljikohidrata potrebno dnevno. Možete dobiti dovoljno ugljenih hidrata od tjestenine, pomfrita, krupice i sličnih namirnica.

NA DLANU PROTEINA

Svakog dana vam je potrebna šačica proteina, a kvalitetno meso je najbolji izvor. Na dlanu proteina će zadovoljavati potrebe vašeg tijela za proteinom, što je građevinski blok vaših mišića.

DVA PRSTA SIRA

Kada je u pitanju sir, trebate konzumirati do 2 prsta. Ovo će zadovoljiti vaše želje i dati vam sav kalcij potreban vašem tijelu.

MASNOĆE- NA VRHU PRSTA

Trebali biste jesti samo vrh prsta – neki možda misle da je ta količina premala, ali to je više nego dovoljno za vaše dnevne potrebe. Nije bitno kako da ugradite masti u svoje obroke – to može biti jednostavna obrada salata ili malo putera na vašem tostu.

PROČITAJTE  Opasna prevara kruži VIBEROM: Da li ste dobili poruku sličnog sadržaja?

ŠAKA VOĆA I POVRĆA

Šaka voća i povrća  su više nego dovoljna da zadovolje vaše dnevne potrebe esencijalnih nutrijenata. Možete ih jesti za doručak, ručak i večeru, samo se uvjerite da se držite preporučene količine.

PALAC SLATKIŠA

Bez obzira da li je  čokolada, marmelada, med ili slatkiši, potreban vam je samo palac šećernih poslastica dnevno.

DESSERT

Ako se pitate koliko dezerta vam je dozvoljeno da jedete, odgovor je pametan. Svaka vrsta deserta treba da pokrije veličinu vaše pesnice – osim ako želite da dobijete težinu, ovo je pravi iznos koji vam je dozvoljen za konzumiranje.

Kao što vidite, otkrivanje pravih količina hranljivih sastojaka i namirnica koje svakodnevno treba svakom tijelu je prilično jednostavno. Međutim, pravilo ruke ide samo za odrasle i ne odnosi se na djecu. Djeci trebaju više povrća, voća i mesa pošto su njihova tijela još u razvoju. Morate takođe zapamtiti da to nije samo količina koja se računa – kvalitet hrane. Uvjerite se da jedete organsko voće, povrće i meso, koji će organizmu obezbijediti sve hranljive sastojke koje zahtjeva pravilno funkcionisanje.

Ovo je PET najefikasnijih dijeta koje brzo TOPE MASNE NASLAGE!

Dosta dijeta ima jo-jo efekat, pa se kilogrami često vrate. Postoje razne dijete, ali mnoge su restriktivne i štetne za zdravlje. S druge strane, postoji opasnost od jo-jo efekta. Zato su vam potrebne ove dijete.

PROČITAJTE  "Kupus pogača", a nema kupusa u njoj (RECEPT)

1.DIJETA MLADOG MJESECA

Image result for dijeta

Prvo pogledajte kad je dan mladog mjeseca. Tog dana, ništa se ne jede. Pije se samo voda ili čaj. Treba da popijete tri do pet litara tečnosti. Oko pola litre vode začinite s malo bibera i đumbira. Ako se budete držali pravila, za taj dan možete smršati i tri kilograma. Sledećeg dana jedite  laganu hranu. Do kraja prve sedmice, izbacite hljeb i tijesto. Jedite puno povrća. Druge sedmice ubacite dvopek i puter, kao i jaja i sir. Ostatak dana nastavite po režimu iz prve sedmice. Treće sedmice, pridržavajte se režima iz druge nedelje. Četvrte nedelje možete jesti sve. Pojedite poneki kolač ili parče čokolade. Kad dođe dan mladog mjeseca, sve ispočetka.

2.DIJETA 7 DANA-7 KILOGRAMA

Evo šta ćete jesti u narednim danima: 1. dan – sve voće, čaj, sok, voda. 2. dan – svježe ili bareno povrće (preporučuje se lisnato ),čaj, kafa i sok. 3. dan – kombinacija voća i povrć, čaj, kafa i sok, voda 4. dan – banane i mlijeko, čaj, 1,5-2 1 vode 5. dan – odrezak bijelog mesa ili pečenu ribu uz salatu sa malo maslinovog ulja. 6. dan – povrće i meso, čaj i kafa, 1,5-2 l vode 7. dan – pirinač, voće i povrće, čaj, kafa i sok, voda.

3.LIMUN DIJETA

 

Limun dijeta je jednostavna: svakog jutra prije doručka popiti limunov sok pomiješan sa vodom. Dan 1: sok od limuna pomiješan sa čašom svježe vode.

PROČITAJTE  OVO NISTE OČEKIVALI: Evo šta se zaista dešava kada nanesete SIRĆE na kosu!
Dan 2: sok od dva limuna pomiješan sa dvije čaše vode. Dan 3: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 4: sok od četiri limuna sa četiri čaše svježe vode. Dan 5: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 6: sok od šest limunova sa šest čaša vode. Dan 7: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati jednu kašiku meda. Dan 8: sok od šest pomiješan sa šest čaša  vode. Dan 9: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 10: sok od četiri limuna sa četiri čaše vode. Dan 11: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 12: sok od dva limuna sa dvije čaše vode. Dan 13: sok od jednog limuna sa čašom vode. Dan 14: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati kašiku meda

4.BRZA DIJETA – 5 KG ZA 5 DANA

 

Osnovno jeste to da se svakog dana jede isto – za doručak voće, a za ručak viršla. Dijeta traje pet dana. Mora se praviti pauza. Za pet dana, se gubi 5 kilograma. Napomena Tokom dijete su zabranjeni sokovi, mlijeko i alkohol.

5.TRODNEVNA DIJETA

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here