Mršavljenje je lakše kada znate koje namirnice trebate koristiti kako biste pretvorili salo u mišiće.

Mnogi od znaju da treba unijeti koštunjičavo voće u ishranu, ali i sjemenke su jednako važne i efikasne u mršavljenju.

Sjemenke su sitna super hrana bogata vitaminima i mineralima koje mofu pomoći kod mršavljenja. Možete ih uključiti u ishranu tako što ćete ih dodati u jutarnje smutije . Ovo je pet vrsta sjemenki koje morate uvesti u ishranu ako želite tijelo o kojem sanjate.

Sjemenke bundeve

Bogate cinkom koji je važan za razgradnju masti i povećava proizvodnju testosterona koji pomaže da izgradite mišiće. “Meso” bundeve može da pomogne jer su vlakna važna za pravilno funkcionisanje digestivnog trakta.

Sjemenke bundeve se u medicinske svrhe koriste godinama. Bogat su izvor magnezija, kalcija, cinka i vitamina K. Sjemenke bundeve su odličan izbor za grickanje jer su bogate omega 3 masnim kiselinama.

Otkrijte zdravstvene prednosti sjemenki bundeve i jedite ih.

Pobjeđuju rak

Istraživanje znanstvenika je pokazalo da sjemenke bundeve sadrže spojeve koje se bore protiv stanica raka. Naime, učinkovite su u borbi protiv raznih vrsta raka.

Istraživanje znanstvenika zaključuje da žene koje su prošle kroz menopauzu i jedu sjemenke bundeve imaju za 23% manji rizik od raka dojke.

Zdravlje prostate

Ulje sjemenki bundeve se koristi za liječenje povećane prostate. Ulje sadrži fitokemikalije i antioksidanse koji smanjuju razinu slobodnih radikala u tijelu.

Image result for sjemenke bundeve

Ublažavaju simptome menopauze

Ako tražite prirodan način da poboljšate raspoloženje sjemenke bundeve su odličan izbor. Sjemenke reguliraju napadaje vrućine, smanjuju bol u zglobovima i smanjuju učestalost promjena raspoloženja. Znanstvenici su dokazali da sjemenke bundeve povećavaju razinu dobrog (HDL) holesterola.

Smanjuju holesterol

Istraživanja su pokazala da sjemenke bundeve razinu lošeg holesterola mogu smanjiti za 13%. Također će smanjiti rizik od nastanka krvnih ugrušaka, bolesti kardiovaskularnog sustava, i srčanog udara.

Štite od dijabetesa

Sjemenke bundeve su bogate nezasićenim masnim kiselinama. Znanstvenici su ustanovili da su učinkovite u reguliranju razine šećera u krvi. Brojni stručnjaci dijabetičarima preporučuju sjemenke bundeve.

PROČITAJTE  ČUDO SE DESILO: Tek rođena beba proglašena MRTVOM-a onda se fascinatno vratila u život

Image result for sjemenke bundeve

Mršavljenje

Bogat su izvor vlakana i proteina. Samo 30g sjemenki bundeve ima oko 5g proteina. Ipak, konzumirajte ih umjereno.

Poboljšavaju raspoloženje

Odlične su za fizičko, ali i psihičko zdravlje. Odlične su za smanjenje razine stresa i anksioznosti.

Olakšavaju artritis

Znanstvenici su ustanovili da sjemenke bundeve imaju antiupalno djelovanje. Ako patite od artritisa, pojedite oko 30g sjemenki bundeve.

Sprečavaju nastanak osteoporoze

Osobe kojima nedostaje cinka trebaju razmisliti od tome da počnu jesti sjemenke bundeve. One su odličan izvor cinka, Samo 1/4 šalice sjemenki bundeve sadrži 17% preporučene dnevne vrijednosti.

Image result for sjemenke bundeve

Sjeme konoplje

Odlično je za mršavljenje i rad mozga. Sadrži dosta proteina za izgradnju mišića.

Konopljino sjeme je hranjivo. Može rasti bilo gdje, od Sahare do hladne Skandinavije.

Može se koristiti sirovo, mljeveno i u obliku ulja.

Konopljino sjeme je bogat izvor svih 20 aminokiselina, uključujući i 9 esencijalnih.

Ima savršen omjer omega 6 i omega 3 kiselina.

Sjemenke konoplje jačaju obrambeni sustav organizma, smanjuju holesterol.

Konopljino sjeme je bogat  izvor fitonutrijenata koji štite imunitet. Vrlo lako je probavljivo i ne uzrokuje nadutost.

Image result for sjeme konoplje

Konopljino ulje je orašastog okusa. Nije ga preporučljivo koristiti za prženje.

Konzumiranje konopljinog ulja pomaže u sprečavanju visokog holesterola i tlaka, povećava izdržljivost, smanjuje upale, zadržavanje vode u organizmu, smanjuje bol i oticanje kod artritisa, ublažava PMS,  liječi infekcije i jača funkcije mozga.

Zbog nutritivnih svojstava, konopljino ulje je savršeno za kosu i kožu.

Čia sjeme

lako mogu da se dodaju u smutije i obroke, puna su vlakana, kalijuma, i imaju malo masti. Pomoći će da smanjite apetit i imate energiju.

Sjeme suncokreta

Odlično je za salatu i supu, a bogato je vitaminom E koji je antioksidant. Ima dosta magnezijuma koji sagorjeva kalorije.

Sjeme lana

Odličan su izvor omega 3 masti koje pomažu da sagori masti. Sadrži i gvožđa, i vlakana.

Sjemenke pomažu regulaciju razine holesterola, pa tako i tjelesnu masu, probleme sa zatvorom stolice i neke druge boljke. Iako u ovim sjemenkama pronalazimo znatnu količinu kalorija, one sadrže i mnogo vlakana i omega 3 masne kiseline.

PROČITAJTE  Otkrivene ćelije koje uzrokuju metastaze raka! Ova dva istraživača otkrila kako zaustaviti ovaj proces!

Osim što pozitivno djeluju na reguliranje tjelesne mase, sjemenke lana imaju pozitivan učinak na zdravlje. Laneno sjeme kao lijek može poslužiti ako imate problema sa kardiovaskularnim sustavom. Lanene sjemenke su zdrave, a njihova se primjena sve češće uvodi u svakodnevnu ishranu.

Sjemenke lana će ojačati kosti i djelovati preventivno protiv osteoporoze – Uzimanjem tek 40 grama sjemenki lana u trajanju jedne godine, možete povećati gustoću koštanog tkiva, . Ova terapija, može preventivno djelovati protiv osteoporoze.

Image result for sjeme lana

Ovo je PET najefikasnijih dijeta koje brzo TOPE MASNE NASLAGE!

Dosta dijeta ima jo-jo efekat, pa se kilogrami često vrate. Postoje razne dijete, ali mnoge su restriktivne i štetne za zdravlje. S druge strane, postoji opasnost od jo-jo efekta. Zato su vam potrebne ove dijete.

1.DIJETA MLADOG MJESECA

Image result for dijeta

Prvo pogledajte kad je dan mladog mjeseca. Tog dana, ništa se ne jede. Pije se samo voda ili čaj. Treba da popijete tri do pet litara tečnosti. Oko pola litre vode začinite s malo bibera i đumbira. Ako se budete držali pravila, za taj dan možete smršati i tri kilograma. Sledećeg dana jedite  laganu hranu. Do kraja prve sedmice, izbacite hljeb i tijesto. Jedite puno povrća. Druge sedmice ubacite dvopek i puter, kao i jaja i sir. Ostatak dana nastavite po režimu iz prve sedmice. Treće sedmice, pridržavajte se režima iz druge nedelje. Četvrte nedelje možete jesti sve. Pojedite poneki kolač ili parče čokolade. Kad dođe dan mladog mjeseca, sve ispočetka.

2.DIJETA 7 DANA-7 KILOGRAMA

Evo šta ćete jesti u narednim danima: 1. dan – sve voće, čaj, sok, voda. 2. dan – svježe ili bareno povrće (preporučuje se lisnato ),čaj, kafa i sok. 3. dan – kombinacija voća i povrć, čaj, kafa i sok, voda 4. dan – banane i mlijeko, čaj, 1,5-2 1 vode 5. dan – odrezak bijelog mesa ili pečenu ribu uz salatu sa malo maslinovog ulja. 6. dan – povrće i meso, čaj i kafa, 1,5-2 l vode 7. dan – pirinač, voće i povrće, čaj, kafa i sok, voda.

PROČITAJTE  Otac odbio održati govor na vjenčanju svoje kćerke, a onda je uradio nešto što je sve goste zateklo, a tek mladu...

3.LIMUN DIJETA

 

Limun dijeta je jednostavna: svakog jutra prije doručka popiti limunov sok pomiješan sa vodom. Dan 1: sok od limuna pomiješan sa čašom svježe vode. Dan 2: sok od dva limuna pomiješan sa dvije čaše vode. Dan 3: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 4: sok od četiri limuna sa četiri čaše svježe vode. Dan 5: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 6: sok od šest limunova sa šest čaša vode. Dan 7: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati jednu kašiku meda. Dan 8: sok od šest pomiješan sa šest čaša  vode. Dan 9: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 10: sok od četiri limuna sa četiri čaše vode. Dan 11: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 12: sok od dva limuna sa dvije čaše vode. Dan 13: sok od jednog limuna sa čašom vode. Dan 14: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati kašiku meda

4.BRZA DIJETA – 5 KG ZA 5 DANA

 

Osnovno jeste to da se svakog dana jede isto – za doručak voće, a za ručak viršla. Dijeta traje pet dana. Mora se praviti pauza. Za pet dana, se gubi 5 kilograma. Napomena Tokom dijete su zabranjeni sokovi, mlijeko i alkohol.

5.TRODNEVNA DIJETA

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here