Mnoge žene su pod pritiskom da izgube težinu i toniraju svoje tijelo tako da mogu izgledati sjajno.

Međutim, postoji samo jedan problem – teško je izgubiti abdominalnu masnoću, i možda će potrajati neko vrijeme prije nego što dobijete trbušnjake. Glavni uzrok prehrambenih masti je nezdrava ishrana i sedentarni način života, pa kako biste postali u formi, morate početi da jedete zdravo i da ostanete fizički aktivni. Nijedna fizička aktivnost nije odgovorna za jednu od najvećih zdravstvenih problema danas, gojaznost, koja je pogodila čak i poznate ljude.

Ova vrsta masnih naslaga zna biti opasna jer se taloži oko organa i može dovesti do hroničnih problema, kaže nutricionista-

Većina nas za masne naslage oko struka, tzv. “šlauf”, krivi nezdravu hranu, no nutricionisti ističu kako razlog za to može biti stres.

Foto: Profimedia

“Kad smo napeti ili tijelo proizvodi hormone kao što je kortizol, koji podstiču nakupljanje masnih naslaga. Ova vrsta masnih naslaga zna biti izuzetno opasna jer se taloži oko organa i može dovesti do hroničnih problema, kao što su rizik od dijabetesa tipa 2, srčana oboljenja, visok krvni pritisak”, pojašnjava nutricionistica Marilin.

Ona dodaje da naš način života donosi sa sobom  stresne situacije u kojima se luči adrenalin.

Naše tijelo je programirano da u trenucima opasnosti luči adrenalin i kortizol koji daju energiju i pomažu da budemo spremniji na reagovanje. Međutim, moderni način života u kojem nismo aktivni, a stres je svakodnevna pojava, čini da ta energija, u formi masti nema gdje otići, već se u vidu masnih ćelija taloži oko struka.

PROČITAJTE  "Sigurno ćete svi reći kako je najbitnija ljubav, ali nije isto biti momak i glava porodice"

Nažalost, ova vrsta masnih naslaga zna biti izuzetno uporna i “tvrdoglava”.

Image result for salo oko stomaka

Također, stres podstiče povećanje apetita.

Međutim, tamo gde postoji volja postoji način – fokusiranje na jedenje zdrave hrane i započinjanje redovnog vježbanja može poraziti gojaznost i spaliti višak kilograma na tijelu.

Pored ovih promjena, možete takođe početi konzumirati piće koje imamo za vas danas – potpuno je prirodno i ubrzat će proces sagorijevanja masti dok čistite svoje tijelo od toksina.

Evo kako ga pripremiti:

Sastojci:

-1 limun
-1 krastavac
-Mali komad đumbira
-Nekoliko listova mente
-8 šolje filtrirane vode

Priprema:

Prvo presiječete limun, a zatim stavite komade u posudu vode. Zatim isijecite krastavac i dodajte ga u posudu, a zatim dodajte listove metle i naribani đumbir. Ostavite smjesu preko noći u frižideru i biti će spremna za potrošnju ujutru.

Image result for salo oko stomaka

Ova nevjerovatna mješavina će ubrzati vaš metabolizam i učiniti da vaše tijelo sagori masti čak i dok spavate! Pijte ga kad god ste žedni, a za samo nedelju dana ćete izgubiti do 8 kilograma! Za još bolje rezultate počnite da vježbate i smanjite količinu visokokalorične hrane koju jedete, kao i otpadne i prerađene hrane.

Ovo je PET najefikasnijih dijeta koje brzo TOPE MASNE NASLAGE!

Dosta dijeta ima jo-jo efekat, pa se kilogrami često vrate. Postoje razne dijete, ali mnoge su restriktivne i štetne za zdravlje. S druge strane, postoji opasnost od jo-jo efekta. Zato su vam potrebne ove dijete.

PROČITAJTE  "Sa 23 smo dobili kćerku, najljepše stvorenje na svijetu"

1.DIJETA MLADOG MJESECA

Image result for dijeta

Prvo pogledajte kad je dan mladog mjeseca. Tog dana, ništa se ne jede. Pije se samo voda ili čaj. Treba da popijete tri do pet litara tečnosti. Oko pola litre vode začinite s malo bibera i đumbira. Ako se budete držali pravila, za taj dan možete smršati i tri kilograma. Sledećeg dana jedite  laganu hranu. Do kraja prve sedmice, izbacite hljeb i tijesto. Jedite puno povrća. Druge sedmice ubacite dvopek i puter, kao i jaja i sir. Ostatak dana nastavite po režimu iz prve sedmice. Treće sedmice, pridržavajte se režima iz druge nedelje. Četvrte nedelje možete jesti sve. Pojedite poneki kolač ili parče čokolade. Kad dođe dan mladog mjeseca, sve ispočetka.

2.DIJETA 7 DANA-7 KILOGRAMA

Evo šta ćete jesti u narednim danima: 1. dan – sve voće, čaj, sok, voda. 2. dan – svježe ili bareno povrće (preporučuje se lisnato ),čaj, kafa i sok. 3. dan – kombinacija voća i povrć, čaj, kafa i sok, voda 4. dan – banane i mlijeko, čaj, 1,5-2 1 vode 5. dan – odrezak bijelog mesa ili pečenu ribu uz salatu sa malo maslinovog ulja. 6. dan – povrće i meso, čaj i kafa, 1,5-2 l vode 7. dan – pirinač, voće i povrće, čaj, kafa i sok, voda.

3.LIMUN DIJETA

 

Limun dijeta je jednostavna: svakog jutra prije doručka popiti limunov sok pomiješan sa vodom. Dan 1: sok od limuna pomiješan sa čašom svježe vode. Dan 2: sok od dva limuna pomiješan sa dvije čaše vode.

PROČITAJTE  Divno pismo od majke drugoj ženi koja viče na njenog sina
Dan 3: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 4: sok od četiri limuna sa četiri čaše svježe vode. Dan 5: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 6: sok od šest limunova sa šest čaša vode. Dan 7: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati jednu kašiku meda. Dan 8: sok od šest pomiješan sa šest čaša  vode. Dan 9: sok od pet limunova sa pet čaša vode. Dan 10: sok od četiri limuna sa četiri čaše vode. Dan 11: sok od tri limuna sa tri čaše vode. Dan 12: sok od dva limuna sa dvije čaše vode. Dan 13: sok od jednog limuna sa čašom vode. Dan 14: sok od tri limuna sa deset čaša vode. Dodati kašiku meda

4.BRZA DIJETA – 5 KG ZA 5 DANA

 

Osnovno jeste to da se svakog dana jede isto – za doručak voće, a za ručak viršla. Dijeta traje pet dana. Mora se praviti pauza. Za pet dana, se gubi 5 kilograma. Napomena Tokom dijete su zabranjeni sokovi, mlijeko i alkohol.

5.TRODNEVNA DIJETA

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here